Branding, Internal, Online, Sales

Royal Burger Group

Bestaat er één doorslaggevende gemene deler voor honderden internationale vervoersspecialisten? Yep. Die is er. Uit alle landen brachten wij de transport-professionals samen die Burger Group in huis heeft. Zij vertelden ons stuk voor stuk alle geheimen die ze zo goed voor elkaar verborgen hielden. Zo werd de gezamenlijke verkoopstrategie vanzelfsprekend.

 
Branding, Digital, E-commerce, Social

Zuid-Hollands Landschap

Als je in Zuid-Holland grond wilt aankopen om er beschermd natuurgebied van te maken, dan is dat een lastige klus. Wij kwamen erachter dat het gemiddelde aan beschermde natuur van alle andere provincies 12 procent groot is. Terwijl Zuid-Holland amper 6 procent bij elkaar schraapt. Tijd om eens publiekelijk aan de bel te trekken. En ze te helpen bij de bescherming, met eigen vierkante meters naar keuze. Op Google Maps.

 
Customer, Event, Sales, Social

Solar

Totaal anders. Als we de persoonlijke contacten op het driedaagse klantevenement van Solar leuker maar vooral effectiever wilden maken, dan moest het totaal anders. We digitaliseerden niet alleen hun uitnodigingstraject maar automatiseerden zelfs hun persoonlijke ontmoetingen met interactieve armbanden. Het gaf een beter inzicht in de interesses van hun klanten en maakte de verkoopactiviteiten veel toegankelijker.

 
Branding, Campaign, Packaging, UX design

Mijngarage.nl

Je mobiele telefoon koppelen aan je auto doe je wellicht al. Maar andersom? Waarom zou je je auto aansluiten op je mobiele telefoon? We ontwierpen een mobiele app die verbonden is met een plug-in in de auto. Die je precies vertelt hoe je auto er technisch voor staat: laat je eigen automonteur meerijden zodat je auto gezond blijft.

 
Branding, Design, Promotion, Video

Fource

Hoe smelt je vier zeer sterke marktspelers samen tot één merk, één dominante marktpartij? Als bedrijven worden samengevoegd, moet het om een winnende propositie gaan. In dit geval om zelfstandige garagehouders te helpen hun marktaandeel te behouden en meer klanten te bezorgen. Om ze te laten aansluiten bij een krachtige partij waar niemand omheen kan.

 
Branding, Digital, Employee, Image

Brink Management / Advies

De liefde voor je werk en de liefde voor je vak gebruiken als positionering, is tricky. Maar het kan wel degelijk werken. Als je er vol voor gaat en hardop durft te schreeuwen. Brink durfde het aan en we toverden hun expertises stuk voor stuk om in trotse argumenten die de complete concurrentie vanaf dag één op scherp zette. Met een pay-off die er duidelijk geen doekjes om windt.