BrainSells. De waarheid zit in je hoofd.

We blijven ons BrainSells proces onwankelbaar trouw. Altijd. Om jou te helpen met de groei van je business.
We hebben niet zoveel op met de één, twee, drie A4-tjes briefings. Omdat de waarheid van jouw merk daar niet in staat. Die waarheid zit namelijk in je hoofd.

BrainSells® is een beproefde methode – in drie stappen – die we zelf hebben ontwikkeld en inmiddels in ruim zeventig merkpositioneringsprojecten hebben toegepast. We halen eerst de statische waarheid boven tafel die elke organisatie bezit, maar waar gek genoeg nooit iets mee wordt gedaan. Dat vormen we om tot een dynamisch verhaal. Daarna creëren we een onweerstaanbaar strategisch design. En vervolgens gebruiken we beide om online en offline interactie te plannen en te dirigeren. Anders gezegd, we helpen jou met de groei van je business met behulp van strategie, design en communicatie. Think. Make. Do.

Met BrainSells destilleren we pure schoonheid uit de harde waarheid. Het zet ingebakken tradities op de helling en weerlegt veronderstellingen. Het zuivert je merkpositionering, creëert nieuwe business en is aanjager van ideeën.

Think. Before you act.

Sprookjes vertellen is voor ons een ware gruwel. Wij geloven heilig in het verkopen van de waarheid. De ware drive binnen jouw organisatie, het bestaansrecht van jouw merk. En die vinden we in jullie hoofden. Want daar zit het onderscheidend vermogen verborgen. Onze intuïtie vindt het. Altijd. Bij jullie tussen de oren.

Make. A difference.

De marketinguitdagingen waar je het hele weekend van wakker ligt, ga je niet op een doordeweekse manier oplossen. Daar schakel je ons voor in. Met een zeer gestructureerde aanpak zetten we de verborgen waarheid in een ander licht, zodat je er weer trots op bent. Laat die bewijslast voor je verkoopbelofte maar over aan onze creatieve geesten.

Do. Not hesitate.

Uiteindelijk komt het daar op neer. Niet dralen. Aan de slag. De ether in. De boer op. De wereld over. En volhouden. Vertel jouw waarheid met een keihard strategisch design. Het geeft je op termijn meer omzet, meer klanten, meer aandacht, meer begrip, meer ‘clicks’, meer fans, meer ‘likes’. Gepland en gemonitord. To bring your insights out right.
Waarom BrainSells?
De waarheid vertellen, is de kunst.

Voor de meeste organisaties is het makkelijker om maar wat onwaarheden te ventileren dan hun communicatie te verfijnen. Omdat het botweg minder moeite kost. Gemiste kans. Want met BrainSells versterk je je merkpositie en de communicatie. Het kan ook dieper in je organisatie van pas komen. Bij product- of dienstinnovatie, ontwikkeling van ‘tools’ voor speciale markten of behoeften. Het is zelfs een instrument om de kern van jouw zaken doen, te herdefiniëren.

Puur een creatieve strategie neerzetten, is onvoldoende voor de groei van je merk. Communicatie verandert dagelijks. Mensen zijn kieskeuriger, over het algemeen moeilijker te bereiken. En tóch, zijn ze meer verbonden dan ooit tevoren. Met BrainSells ontwikkelen we interactieve campagnes waarmee we klantervaringen kunnen sturen, je merkpositionering kunnen monitoren. Waarbij we de uitvoering op onze schouders nemen.

Mensen waar we graag mee werken.

Creatief werk is nooit klaar. En creativiteit beoefenen is niet weggelegd voor enkel creatieven. Het is daarom niet zo gek dat we wat specialisten om ons heen verzameld hebben die ons, waar nodig, bijstaan tijdens het aanpakken van merkambities, digitale innovaties en live communicatie.

  • Harrie van Heck

  • Sales philosopher
  • Corniel van der Meer

  • Entrepreneur route planner
  • Roger Lenssen

  • People futurist
  • Herbert van Hoogdalem

  • Professional outsider
Merk verkocht? Brood op de plank. Ruim 70 BrainSells sessies verder.

Niets geeft een organisatie meer rust dan precies weten wat je moet vertellen. Die kracht straal je uit in de markt. Als geen ander. Helaas claimt iedereen de waarheid terwijl dat maar voor weinigen is weggelegd. Onze klantenlijst toont de organisaties die de mooie woorden van hun concurrenten beantwoorden met de onversneden waarheid die je niet kunt lekprikken.

Kingfisher

Blijven hangen.

We zijn trots op menig lange klantrelatie. Nog trotser op het werk dat we voor hen hebben verricht met BrainSells. Merkervaringen die van hun klanten medestanders maakten en bezoekers in fans veranderden.

Novatug
Targus
VSM
Seatools
Automotive Academy
DNV GL
Royal Burger Group
Hofmeester Dental

Het begint met nieuwsgierigheid.

Ons werk is dan weliswaar niet gratis, onze klasse koffie van Italiaanse komaf is dat wel. En ook al zijn we geen ‘baristas’, onze werkwijze met BrainSells valt vaak in de smaak. Per slot van rekening kom je niet voor koffie, maar voor merkpositionering. Toch? Neem contact op met Jeroen voor een afspraak: