Verkoop jij de feiten? Verkopen wij het verhaal.

Zonder waarheid ga je op je bek. Maar als we alleen met de kale feiten en de expertise van jouw organisatie je merk moeten opbouwen, gooien we de handdoek in de ring. De meeste producten en diensten vechten elkaar de tent uit met hetzelfde arsenaal aan eigenschappen en voordelen. Een merk positioneren en onderscheiden op feiten alleen, is feitelijk onhaalbaar. Daar is creativiteit onontbeerlijk. Precies waar het bij onze BrainSells methodiek om draait, wat ons telkens weer ‘aan’ zet: vind dat ene inzicht en belicht dat in de ether. Wij zetten je merk maar wat graag apart van de rest. En helpen zo met de groei van je business. Met strategie, design en executie. Think. Make. Do.

Think.
Van inzicht naar strategie.
  • Research and discovery
  • Truth finding session
  • Customer interviews
  • Brand positioning
  • Brand strategy
  • Service development
  • Customer relationship strategy
  • Social content strategy
  • Product development
  • Business development
Make.
Van creatie naar design.
  • Brand naming
  • Corporate storytelling
  • Logo and identity
  • Brand style guides
  • Motion graphics and explainers
  • Photography strategy
  • Video design
  • Presentation design
  • Digital and website design
  • Online (social) content creation
  • User experience design
  • Live event concepts
  • Packaging
  • Product design
  • User interface style guides
  • (Online) advertising concepts
Do.
Van communicatie naar interactie.
  • Communications planning
  • Marketing campaigns
  • Marketing automation
  • Product launches
  • Online content monitoring
  • Tone-of-voice management
  • Mobile and web applications
  • E-Commerce
  • Email campaigns
  • Live event communication
  • Social seeding
  • Promotional materials
  • Media advertising
  • Commercials
  • Photo and video direction
  • Internal marketing
  • Employee branding and training
  • Sales management activities

Het begint met nieuwsgierigheid.

Ons werk is dan weliswaar niet gratis, onze klasse koffie van Italiaanse komaf is dat wel. En ook al zijn we geen ‘baristas’, onze werkwijze met BrainSells valt vaak in de smaak. Per slot van rekening kom je niet voor koffie, maar voor merkpositionering. Toch? Neem contact op met Jeroen voor een afspraak: