Een merk baren.

Omdat we herhaaldelijk de kritische bril van jouw klanten opzetten, hebben we zelf ook wat kritische geesten verzameld. Een multidisciplinair bureau. Met – naast creatieve – ook onverdund analytische en praktische geesten. En één opdracht: jouw merk (uit)bouwen en verkopen. Samen met je producten, je diensten, je organisatie, je complete gedachtegoed. Daarom werken we in Whole Brain teams. Strategische inzichten in creatieve interactie omzetten, gaat namelijk niet lukken zonder strak geplande en slim uitgevoerde communicatie. Think. Make. Do.

Think.

Niets dan de waarheid.

Ten eerste willen we begrijpen waarom het in je organisatie gaat, zoals het gaat. Bij ons lopen de juiste mensen die het hemd van je lijf vragen. Over je verkoop. Over systemen en procedures binnen je organisatie. We vragen ook aan jouw klant wat die van je vindt. We knagen letterlijk aan de kern van de zaak. Jouw zaak. Alles voor een effectieve strategie en de juiste verandering. En het zal ons in het begin een biet zijn hoe die zaak eruitziet. Dat komt later. Wij willen eerst primair weten hoe het werkt. Waarom je anders zou zijn. Het helpt ons jouw verhaal te vertellen. Want als we dat niet helder kunnen vertellen, dan begrijpen we het niet goed genoeg.

Make.

De overtuigingskracht.

Hebben we je ware verhaal blootgelegd, dan brengen we dat tot leven met de enig juiste creatieve vertaling. We geven je een corporate story met een nieuwe lading waar menig concurrent naar hunkert. Onze conceptontwikkelaars, art directors en designers bekommeren zich om je merk. Zetten het op de wereld en koesteren het. Zodat het in je organisatie gaat leven. Met een verhaal waarvan je inmiddels weet dat het niet meer stuk kan. Simpelweg omdat het waar is. Ons creatieve werk gaat niet zweven als een luchtkasteel, het staat als een huis.

Do.

Klaar voor de start. Af.

Maar het gaat ‘m niet worden met die creatieve strategie zonder de aansluitende scherpe planning en vlekkeloze uitvoering. Daarom vertrouwen we op onze eigen productieplanners en projectmanagers. Om je merk in één moeite door, op te bouwen. Hop. Leven inblazen. Verder. Klaarstomen. Finishen. Zij willen maar één ding: jouw merk het beste podium geven. Voortdurend. Op tijd. En binnen budget. Tijd en geld verdoen, doe je maar in je eigen tijd. Want knoop in je oren, zij weten precies wat je merk kan maken en breken.

1940

Waar we vandaan komen.

Als je ons zo ziet, zou je niet zeggen dat we van vóór de Tweede Wereldoorlog zijn. Toch is het zo. Net als de rest van de stad Rotterdam in mei 1940 platgegooid. En net als de rest van Rotterdam daarna weer even venijnig opgestaan. Wij weten dus letterlijk wat het is om een merk ‘weder’ op te bouwen. De laatste tien jaar doen we dat trouwens niet meer vanuit de stad. Alhoewel. We zitten er krap vijftig meter buiten.

Wie we zijn.

We zijn een ploeg ervaren talenten die weet hoe ze innovatie moet creëren en afleveren. We denken na, bouwen, designen, adviseren, schrijven, managen, onderzoeken, animeren, zijn van dienst, communiceren of werken uit. In alle gevallen, professionals. Op ons best als we voor klanten werken die ons blind vertrouwen op de dingen die zij zelf niet kunnen.

  • René Besemer

  • Operations
  • Emiel Boeser

  • Creative
  • Erwin Oskam

  • Strategy
  • Jeroen Vermeulen

  • Account
  • Anne van Lier

  • Business
  • Anoep Chowhari

  • Concept
  • Nick Boeser

  • Projects
  • Arie Deelen

  • Digital
  • Joost Verhoeven

  • Projects
  • Guy Hesselink

  • Design
  • Dimitri de Bruyn

  • Design
  • Rosalie Vogelaar

  • Copy
  • Floris van Heyningen

  • Design
  • Patricia Bouma

  • Admin
  • Jonathan van Arkel

  • Intern
  • Arno Kriek

  • Digital
  • Ricardo Hoogesteger

  • Development
  • Don Munter

  • Development
  • Martijn Rietveld

  • Development
  • Danny Lisman

  • Development
  • Marnix den Hartog

  • Intern

Zij hebben voor ons gekozen.

Zo nauwgezet als wij de professionals hebben gekozen die je bij ons tegenkomt, zo selectief waren de organisaties en merken die ons verkozen. Zij hebben onze kennis en kunde gebruikt om hun strategische inzichten te ontdekken. En lieten ze vervolgens door ons omzetten in creatieve interactie.

Shell
Green Valley
Mijngarage.nl
AkzoNobel
Zuid-Hollands Landschap
Media Markt
Fource
Microsoft

Wat wij uiteindelijk doen.

Met onze beproefde drie-stappen-methode (die we zelf hebben ontwikkeld) helpen wij jou met de groei van je business. Met strategie, design en communicatie. Think. Make. Do.

Onze gaven