We laten je graag
de hele case zien.

Wij zijn bewust terughoudend in de case en de resultaten die we beschrijven. Daar kunnen we alleen voorzichtig mee pronken. Over de bewezen methodiek willen je natuurlijk wél graag alles vertellen.

Verkoopwaarde voor groeiende conversie.

Met commerciële communicatie maken wij
verkoopteams effectiever. We sturen hun
communicatie en activiteiten aan. Ze gaan door
die focus gemakkelijker, sneller en meer verkopen.

Chemical Excellence.

Verhoging van sales-potentieel

Bij een established importeur van chemicaliën veranderden wij nogal rigoreus de verkoopstrategie van witmakers voor wasmiddelen. Met internationale persoonlijke targeting van meerdere stakeholders bij potentiële klanten. Iedereen werd drie keer per post benaderd met een opvallende en actuele boodschap. Om hen vervolgens te verleiden tot online inschrijven voor een persoonlijke ontmoeting met productspecialisten.

Resultaat? We trainden en begeleidden de verkopers bij telefonische follow-up. Daardoor werd de conversie naar afspraken in Europa een kwart hoger. En de stijging van leveringscontracten van drie jaar nog veel meer.

Hoe wij verkoopwaarde verhogen

build
Herziening verkoopstrategie
category
Denkstijlen van verkoopteams in kaart brengen
library_books
Verkooptraining neuro sales
forum
Ondersteuning bij aanbestedingen
view_list
Verkoopcampagnes die verschillende denkstijlen aanspreken
people_outline
Resultaatgerichte begeleiding bij verkoopcampagnes

BrainSells®

BrainSells® is onze beproefde methodiek om elk communicatievraagstuk Whole Brain te benaderen. Het speelt in op vier verschillende denkstijlen die mensen gebruiken. Zo bepalen wij de koers van de communicatie die het beste resultaat oplevert.
Elke BrainSells-aanpak verloopt in vier fasen: Think, Make, Do en Act.

Think.

Met Think halen we onverwachte inzichten van een onderneming boven tafel. Relevante informatie over producten en diensten, over klanten, over de organisatie, over de markt en concurrenten en over online prestaties. Dat resulteert in scherpe constateringen, concrete doelstellingen en een heldere merkbelofte.

Make.

Alle inzichten vertalen we in Make op een creatieve manier naar opvallende communicatie. De tekstuele en visuele ver-taling van de merkbelofte. Het levert een doeltreffend overzicht op van het creatieve concept met bijbehorende uitingen en resultaatgerichte boodschappen. Voor meer omzet, meer klanten, meer aandacht, meer begrip of meer clicks.

Do.

In fase Do bepalen we welke boodschappen en communicatie-middelen, -momenten en -plekken het grootste effect zullen hebben. Welke doelgroepen de meeste prioriteit moeten krijgen. Welke budgetten nodig zijn en welke planning we aanhouden om de communicatie-strategie succesvol uit te voeren.

Act.

Met Think, Make en Do is de communicatie-strategie compleet. Maar zonder nauwkeurige uitvoering is die gedoemd te mislukken. Daarom begeleiden en sturen wij onze klanten en de activiteiten van hun medewerkers. We verbeteren de competenties en produceren de communicatie-tools die daarvoor nodig zijn.

Voor wie we dit doen

Novatug
Roxit
Ultimo
Aako
EIT
SGS
Cementbouw
Partspoint

Benieuwd welke waarde
wij voor u kunnen verhogen?

Hoe dan? Jeroen knows.

Hij vertelt je met liefde dit waardevolle verhaal.
Bel hem gerust zelf.