We laten je graag
de hele case zien.

Wij zijn bewust terughoudend in de case en de resultaten die we beschrijven. Daar kunnen we alleen voorzichtig mee pronken. Over de bewezen methodiek willen je natuurlijk wél graag alles vertellen.

Van productselling naar conceptual selling.

Met corporate communicatie vergroten wij de zichtbaarheid en voorsprong van een onderneming in de markt. Daarmee wordt de prijs van haar aandelen bij een overname vele malen hoger.

Smart Spinal Fusion

Veelvoudige waardestijging van aandelen

Bij een Nederlands-Duitse onderneming van ervaren professionals in de medische wereld verzorgden wij de acceptatie door de markt van een disruptieve innovatie. De wereldwijde verkoop van een nieuw implantaat voor ruggenwervels kwam niet van de grond. Distributeurs en chirurgen meden elk risico. Samen met early adopters hebben we de sales focus verschoven van ‘tech specs’ naar medisch succes. We bouwden een online app voor verkopers over de gehele wereld met nieuwe medische documenten. Zij konden die documenten eenvoudig beschikbaar maken voor chirurgen op persoonlijke websites met data mining.

Resultaat? We maakten deze innovatie een persoonlijk belang voor chirurgen. Dat zorgde eerst voor verdriedubbeling van de productverkopen. En daarna voor bedrijfsovername door een multinational voor een recordbedrag.

Hoe wij bedrijfswaarde verhogen

build
Visie-ontwikkeling en herziening merkenstructuur
style
Onderscheid door merkpositionering
fast_forward
Merkstrategie doorvoeren in alle communicatie
library_books
Training in content-creatie voor merkbeleving
multiline_chart
Prijs- en winstmodellen verklaren en verbeteren
view_list
Verkoopcampagnes die verschillende denkstijlen aanspreken

BrainSells®

BrainSells® is onze beproefde methodiek om elk communicatievraagstuk Whole Brain te benaderen. Het speelt in op vier verschillende denkstijlen die mensen gebruiken. Zo bepalen wij de koers van de communicatie die het beste resultaat oplevert.
Elke BrainSells-aanpak verloopt in vier fasen: Think, Make, Do en Act.

Think.

Met Think halen we onverwachte inzichten van een onderneming boven tafel. Relevante informatie over producten en diensten, over klanten, over de organisatie, over de markt en concurrenten en over online prestaties. Dat resulteert in scherpe constateringen, concrete doelstellingen en een heldere merkbelofte.

Make.

Alle inzichten vertalen we in Make op een creatieve manier naar opvallende communicatie. De tekstuele en visuele ver-taling van de merkbelofte. Het levert een doeltreffend overzicht op van het creatieve concept met bijbehorende uitingen en resultaatgerichte boodschappen. Voor meer omzet, meer klanten, meer aandacht, meer begrip of meer clicks.

Do.

In fase Do bepalen we welke boodschappen en communicatie-middelen, -momenten en -plekken het grootste effect zullen hebben. Welke doelgroepen de meeste prioriteit moeten krijgen. Welke budgetten nodig zijn en welke planning we aanhouden om de communicatie-strategie succesvol uit te voeren.

Act.

Met Think, Make en Do is de communicatie-strategie compleet. Maar zonder nauwkeurige uitvoering is die gedoemd te mislukken. Daarom begeleiden en sturen wij onze klanten en de activiteiten van hun medewerkers. We verbeteren de competenties en produceren de communicatie-tools die daarvoor nodig zijn.

Voor wie we dit doen

Novatug
Roxit
Ultimo
Aako
EIT
SGS
Cementbouw
Partspoint

Benieuwd welke waarde
wij voor u kunnen verhogen?

Hoe dan? Jeroen knows.

Hij vertelt je met liefde dit waardevolle verhaal.
Bel hem gerust zelf.