We laten je graag
de hele case zien.

Wij zijn bewust terughoudend in de case en de resultaten die we beschrijven. Daar kunnen we alleen voorzichtig mee pronken. Over de bewezen methodiek willen je natuurlijk wél graag alles vertellen.

Merkwaarde die
verschil maakt.

Met marketingcommunicatie vergroten wij de voorkeur voor een merk. Er komt meer vraag naar producten en diensten zodat prijzen consolideren en zelfs kunnen worden verhoogd.

De supersnelste rijschool

Verdubbeling conversie
binnen 1 dag na live-gang

Voor een landelijk opererende rijschool, met 300 eigen instructeurs en jaarlijks 10.000 leerlingen, stemden wij design en techniek af op de doelgroep. Sinds 2008 sleutelen wij al aan de back-end van de online presence. De klant daagde ons uit het maximale te halen uit de integratie van de online platformen en de bestaande systemen voor plaatsbepaling, adresvalidatie, boekingen en communicatie. Onder de motorkap ligt nu waarschijnlijk de dikste boeking-engine in de markt. Tuning van de back-end leverde procentpunten conversiewinst op. De grootste winst werd echter behaald met een totale re-design, extreme focus op UX én conversie en integratie van communicatietools zoals WhatsApp en sms.

Resultaat? Een conversieverdubbeling, verhoogde vindbaarheid, lagere operationele én advertentiekosten, optimale bezettingsgraad, een dolgelukkige Google en een overvolle agenda.

Hoe wij merkwaarde verhogen

map
Whole Brain customer journey
directions_car
Corporate Identity redesign
devices
UX redesign
spellcheck
Copy voor SEO én conversie
code
Technisch redesign
dynamic_feed
Slimme backend koppelingen

BrainSells®

BrainSells® is onze beproefde methodiek om elk communicatievraagstuk Whole Brain te benaderen. Het speelt in op vier verschillende denkstijlen die mensen gebruiken. Zo bepalen wij de koers van de communicatie die het beste resultaat oplevert.
Elke BrainSells-aanpak verloopt in vier fasen: Think, Make, Do en Act.

Think.

Met Think halen we onverwachte inzichten van een onderneming boven tafel. Relevante informatie over producten en diensten, over klanten, over de organisatie, over de markt en concurrenten en over online prestaties. Dat resulteert in scherpe constateringen, concrete doelstellingen en een heldere merkbelofte.

Make.

Alle inzichten vertalen we in Make op een creatieve manier naar opvallende communicatie. De tekstuele en visuele ver-taling van de merkbelofte. Het levert een doeltreffend overzicht op van het creatieve concept met bijbehorende uitingen en resultaatgerichte boodschappen. Voor meer omzet, meer klanten, meer aandacht, meer begrip of meer clicks.

Do.

In fase Do bepalen we welke boodschappen en communicatie-middelen, -momenten en -plekken het grootste effect zullen hebben. Welke doelgroepen de meeste prioriteit moeten krijgen. Welke budgetten nodig zijn en welke planning we aanhouden om de communicatie-strategie succesvol uit te voeren.

Act.

Met Think, Make en Do is de communicatie-strategie compleet. Maar zonder nauwkeurige uitvoering is die gedoemd te mislukken. Daarom begeleiden en sturen wij onze klanten en de activiteiten van hun medewerkers. We verbeteren de competenties en produceren de communicatie-tools die daarvoor nodig zijn.

Voor wie we dit doen

Novatug
Roxit
Ultimo
Aako
EIT
SGS
Cementbouw
Partspoint

Benieuwd welke waarde
wij voor u kunnen verhogen?

Hoe dan? Jeroen knows.

Hij vertelt je met liefde dit waardevolle verhaal.
Bel hem gerust zelf.