We laten je graag
de hele case zien.

Wij zijn bewust terughoudend in de case en de resultaten die we beschrijven. Daar kunnen we alleen voorzichtig mee pronken. Over de bewezen methodiek willen je natuurlijk wél graag alles vertellen.

Meer waard worden
als werkgever.

Met operationele communicatie maken wij het unieke verhaal van een onderneming in de dagelijkse operatie zichtbaar. Het wordt daardoor aantrekkelijker om bij die onderneming te (willen) werken.

Heimelijk verliefd op vastgoed

Sneller talent werven met minder recruitment fees

De top-dog-adviseurs bij vastgoedvraagstukken van bouw­bedrijven en overheid gaven wij een nieuwe merkbelofte. Die bleek zo uniek en opvallend, dat nieuw talent zich spontaan ging aanmelden. Zo verdubbelde deze ‘place to be’ tot ruim 150 adviseurs. Met personal online branding hebben we elk van hen tot de top in hun vakgebied bestempeld. De operationele communicatie hebben we van beginofferte tot eindrapport van de juiste boodschap voorzien.

Resultaat? Studentendagen, open dagen en online personeelswerving werd een organisch succes in plaats van een duur betaalde zoektocht. Met drie keer snellere personeelsgroei voor de helft van de wervingskosten.

Hoe wij organisatiewaarde verhogen

scatter_plot
Persoonlijke denkstijlen in kaart brengen
widgets
Betere teamprestaties door training Whole Brain Thinking
favorite_border
Persoonlijk imago van medewerkers versterken
highlight
Aantrekkelijkheid als werkgever vergroten
chrome_reader_mode
Merkbeleving in digitale templates voor dagelijks werk
dvr
Onboarding en e-learning (nieuwe) medewerkers

BrainSells®

BrainSells® is onze beproefde methodiek om elk communicatievraagstuk Whole Brain te benaderen. Het speelt in op vier verschillende denkstijlen die mensen gebruiken. Zo bepalen wij de koers van de communicatie die het beste resultaat oplevert.
Elke BrainSells-aanpak verloopt in vier fasen: Think, Make, Do en Act.

Think.

Met Think halen we onverwachte inzichten van een onderneming boven tafel. Relevante informatie over producten en diensten, over klanten, over de organisatie, over de markt en concurrenten en over online prestaties. Dat resulteert in scherpe constateringen, concrete doelstellingen en een heldere merkbelofte.

Make.

Alle inzichten vertalen we in Make op een creatieve manier naar opvallende communicatie. De tekstuele en visuele ver-taling van de merkbelofte. Het levert een doeltreffend overzicht op van het creatieve concept met bijbehorende uitingen en resultaatgerichte boodschappen. Voor meer omzet, meer klanten, meer aandacht, meer begrip of meer clicks.

Do.

In fase Do bepalen we welke boodschappen en communicatie-middelen, -momenten en -plekken het grootste effect zullen hebben. Welke doelgroepen de meeste prioriteit moeten krijgen. Welke budgetten nodig zijn en welke planning we aanhouden om de communicatie-strategie succesvol uit te voeren.

Act.

Met Think, Make en Do is de communicatie-strategie compleet. Maar zonder nauwkeurige uitvoering is die gedoemd te mislukken. Daarom begeleiden en sturen wij onze klanten en de activiteiten van hun medewerkers. We verbeteren de competenties en produceren de communicatie-tools die daarvoor nodig zijn.

Voor wie we dit doen

Novatug
Roxit
Ultimo
Aako
EIT
SGS
Cementbouw
Partspoint

Benieuwd welke waarde
wij voor u kunnen verhogen?

Hoe dan? Jeroen knows.

Hij vertelt je met liefde dit waardevolle verhaal.
Bel hem gerust zelf.