We laten je graag
de hele case zien.

Wij zijn bewust terughoudend in de case en de resultaten die we beschrijven. Daar kunnen we alleen voorzichtig mee pronken. Over de bewezen methodiek willen je natuurlijk wél graag alles vertellen.

Meer eigenwaarde door een duidelijke visie-ontwikkeling.

Met een unieke positionering en motiverende boodschap vergroten wij de saamhorigheid binnen een onderneming. Teams gaan beter presteren en mensen gaan zelfverzekerder werken.

De vrije ruimte.

Optimaal presteren en zelfverzekerd werken.

Bij een Nederlandse front runner in software voor lokale overheid stuurden wij de fusie van meerdere bedrijven naar een gezamenlijke visie en product offering. Verschillende software wordt door hen gekoppeld op één ontwikkelplatform. Die technische visie hebben wij omgevormd tot een fenomeen en nieuwe software-term. Verkopers en klanten krijgen een beter overzicht van alle producten en het voordeel van koppelen ervan.

Resultaat? Door motivatieprogramma’s en training van de verkoopmethodiek steeg de score bij aanbestedingen. Developers hanteren nieuwe duidelijke richtlijnen voor productontwikkeling en verkopers zorgen voor cross selling in hun nieuwe rol als trusted advisor.

Hoe wij eigenwaarde verhogen

assistant
Visie-ontwikkeling
style
Onderscheid door merkpositionering
loyalty
Interne motivatieprogramma's
forum
Ondersteuning bij aanbestedingen
library_books
Training in content-creatie voor merkbeleving
people_outline
Resultaatgerichte begeleiding bij verkoopcampagnes

BrainSells®

BrainSells® is onze beproefde methodiek om elk communicatievraagstuk Whole Brain te benaderen. Het speelt in op vier verschillende denkstijlen die mensen gebruiken. Zo bepalen wij de koers van de communicatie die het beste resultaat oplevert.
Elke BrainSells-aanpak verloopt in vier fasen: Think, Make, Do en Act.

Think.

Met Think halen we onverwachte inzichten van een onderneming boven tafel. Relevante informatie over producten en diensten, over klanten, over de organisatie, over de markt en concurrenten en over online prestaties. Dat resulteert in scherpe constateringen, concrete doelstellingen en een heldere merkbelofte.

Make.

Alle inzichten vertalen we in Make op een creatieve manier naar opvallende communicatie. De tekstuele en visuele ver-taling van de merkbelofte. Het levert een doeltreffend overzicht op van het creatieve concept met bijbehorende uitingen en resultaatgerichte boodschappen. Voor meer omzet, meer klanten, meer aandacht, meer begrip of meer clicks.

Do.

In fase Do bepalen we welke boodschappen en communicatie-middelen, -momenten en -plekken het grootste effect zullen hebben. Welke doelgroepen de meeste prioriteit moeten krijgen. Welke budgetten nodig zijn en welke planning we aanhouden om de communicatie-strategie succesvol uit te voeren.

Act.

Met Think, Make en Do is de communicatie-strategie compleet. Maar zonder nauwkeurige uitvoering is die gedoemd te mislukken. Daarom begeleiden en sturen wij onze klanten en de activiteiten van hun medewerkers. We verbeteren de competenties en produceren de communicatie-tools die daarvoor nodig zijn.

Voor wie we dit doen

Novatug
Roxit
Ultimo
Aako
EIT
SGS
Cementbouw
Partspoint

Benieuwd welke waarde
wij voor u kunnen verhogen?

Hoe dan? Jeroen knows.

Hij vertelt je met liefde dit waardevolle verhaal.
Bel hem gerust zelf.